News "Moduł questów klanowych" napisany przez VeXoriuS dnia 21.12.2009 |
Z przyjemnością ogłaszam, że skończyłem podstawową fazę testów questów klanowych. W ostatnim czasie powstał system obsługujący przyjmowanie zadań, proces ich wykonywania oraz terminacji zadania. W dniu jutrzejszym moduł zostanie poszerzony o dodatkowe panele statystyk w highscore oraz w centrum obsługi klanu.
W dniu jutrzejszym odbędzie się oficjalne oddanie modułu w wersji beta. Będzie on musiał przejśc jeszcze fazę testów graczy.
Pare słów odnośnie reguł i działania: -Zadania przyjmuje się podobnie jak ma to miejsce z questami indywidualnymi. Jedynie CL może użyć Zwoju Zadań Klanowych wybranego poziomu. -Tylko CL może zadecydować o akceptacji, odrzuceniu i anulowaniu questa. -Każdy klanowicz może zgłosić wykonanie zadania do Prezesa. W momencie zaliczenia questa inni gracze są o tym informowani. W panelu klanu pojawia się również stosowny komunikat. -Zadanie klanowe może zostać zaakceptowane tylko i wyłącznie gdy: a) Klan nie wykonuje już innego zadania klanowego b) Żaden z klanowiczów nie wykonuje zadania indywidualnego -Nagroda z zadania klanowego jest rozdzielana: Członkowie klanu dostają XP + respekt. Nagroda w złocie idzie do budżetu klanowego. -Ograniczenia: a) Jeden klan może wykonać tylko raz wybrane zadanie (ilość podejść jest nieograniczona). b) Jeden gracz może wykonać z sukcesem tylko raz jedno zadanie. Nawet jeżeli przejdzie do innego klanu to jego działania w żaden sposób nie zostaną zaliczone na korzyść klanu. Gracz też nie uzyska premii z zadania, które już raz wykonał w innym klanie. c) Wszyscy klanowicze, którzy nie wykonywali dotychczas zadania biorą udział w jego wykonaniu. Nie jest jednak wymagana ich aktywność. Dla przykładu: Z 10 osobowej załogi wszystkie zlecenia może wykonać tylko jedna osoba, a zadanie i tak zostanie zaliczone. Premia pójdzie do wszystkich klanowiczów. d) Podczas wykonywania zadania nie jest możliwe przyjmowanie nowych członków. e) Podczas wykonywania zadania nie jest możliwe odejście nikogo z klanu.
[Udostępnij na FB] |
Komentarze: |
^Findan [1] dnia 21.12.2009 21:01 napisał: no ostatnia operacja z giełdą była 5.12. i chodziło o 1 akcje |
^farmer [1] dnia 21.12.2009 20:39 napisał: tak troche nie ten dokładnie temat ale też odnośnie questów, a mianowicie: chodzi o questy z giełdą które są niemożliwe do wykonania mozę rozwiazesz jakos ten problem Vex:)
|
^kobe24 [1] dnia 21.12.2009 16:00 napisał: no i gitara :D szkoda ze znów nic dla VL |
^Dupcingas [7] dnia 21.12.2009 13:21 napisał: Mozna by dodac do swiatyni zwoje na zadania klanowe... 1 zwoj z zadaniem klanowym za oddanie np po 1 z kazdego rodzaju zwojow... hm? |
^Herodot [2] dnia 21.12.2009 13:18 napisał: no właśnie skąd mają być zwoje??
|
^mati90 [1] dnia 21.12.2009 11:36 napisał: Właśnie a jak to jest ze zwojami ? Znajduje się/kupuje? Może to znaleźc/kupic każdy i wysłac cl czy tylko lider może? |
^solaris [1] dnia 21.12.2009 11:29 napisał: to tak na dobry początek rzuć każdemu liderowi po jednym zwoju :) |
^solaris [1] dnia 21.12.2009 09:46 napisał: jupi :P dzięki za kawał dobrej roboty (jeśli to zadziała ;]) |
^Herodot [2] dnia 21.12.2009 07:58 napisał: sjuuper |
^Mnichu [7] dnia 21.12.2009 07:00 napisał: dla mnie bomba |
@VeXoriuS [1] dnia 21.12.2009 01:00 napisał: Jeszcze dodam nagrody w postaci statystyk do klanu. |