News "Walka grupowa" napisany przez Immas dnia 20.10.2011 |
Może ostatnio trochę głucho tutaj było ale ostro pracowałem nad nową wyspą oraz modułem walki grupowej. Początkowo miała ona obejmować klan, obecnie można walczyć u boku dowolnego gracza.
Na początku trochę suchej teorii (plusy i minusy takiego sposobu pokonania strażnika):
Plusy: - Całkowite złoto oraz doświadczenie zdobyte w walce zależne jest od ilości osób w drużynie: 3 graczy to 20% więcej złota oraz doświadczenia 4 graczy to 30% więcej złota oraz doświadczenia 5 graczy to 40% więcej złota oraz doświadczenia 6 graczy to 50% więcej złota oraz doświadczenia
- Ilość tur również zależy od ilości graczy w drużynie (im więcej osób tym więcej tur, dzielą się one po równo na każdego z graczy)
Minusy: - Wygrany przedmiot otrzymuje tylko lider (należy dobierać odpowiednie osoby) - Walka jest wygrana jeżeli strażnik straci całe życie (nie ma tutaj mowy o kodeksie rycerskim)
Doświadczenie otrzymuje każdy, nawet jeżeli zginął podczas walki ze strażnikiem. Walkę rozpoczyna lider grupy, a pozostali jej członkowie muszą znajdować się na tym samym polu z bossem.
Bossowie grupowi posiadają dodatkowe dwie zdolności Podpalenie oraz Zamrożenie. Podpalenie powoduje, że gracz traci połowę posiadanego w danym momencie życia, zamrożenie uniemożliwia wykonanie danej ilości ataków.
Bossa można zaatakować raz na 7 dni lub zresetować go za 20KR jeżeli jest to boss z przedmiotem, w przypadku kiedy strażnik oferuje tylko złoto i doświadczenie można go zabić 1 raz.
Przystępując do ataku na bossa żaden z graczy w drużynie nie może mieć go zablokowanego (zabitego i nie zresetowanego).
Minimalna ilość graczy potrzebna do zaatakowania strażnika to 3 osoby.
[Udostępnij na FB] |
Komentarze: |
^ZuuuOoO [7] dnia 20.10.2011 18:24 napisał: też uważam że nie powinno być tak że tylko lider dostaje jakiś tam przedmiot... Losowo powinno być jak już nie wszyscy... |
^dorian [7] dnia 20.10.2011 18:05 napisał: kiedy bedzie cos dla low i medium lvl? |
*Furian [2] dnia 20.10.2011 17:28 napisał: jak tak to wyglada to ide sam :P |
^Adriano18_RPK [2] dnia 20.10.2011 17:24 napisał: No to u nas w grupie bedzie tak jak napisałem niżej :) dam przykład:
Jestem liderem, jest nas w sumie 6 osób, dropło Cukierasa , sprzedajes go za 2kk:6=333k, kazdy członek mojej grupy wystawia na bazar smiecia za 333k a ja akceptuje i gitara :) |
@Immas [2] dnia 20.10.2011 17:19 napisał: Jeżeli wypadnie item to lider zdecyduje do kogo go wysłać (wszystko jest logowane więc problemów nie będzie). Co do podziałów to decydujcie sami o to właśnie w tym chodzi. |
*Furian [2] dnia 20.10.2011 17:18 napisał: Przedmiot powinien otrzymac losowy gracz z grupy, sprawiedliwie. |
^Afro [7] dnia 20.10.2011 17:17 napisał: tyle zachodu, że jak ma rozrzucać przedmioty dany boss to każdy z teamu powinien coś dostać - np: 5 dostanie frytki a 1z6 coś dobrego - ale ten jeden to losowy, a nie,że lider. teraz każdy pt będzie zakładał i latał na bossy, tyle z tego, że reszta nie będzie w kr płaciła za tę uprzejmość dla lidera |
^Adriano18_RPK [2] dnia 20.10.2011 17:15 napisał: Wygrany przedmiot otrzymuje tylko lider (należy dobierać odpowiednie osoby) -bez sensu :p chyba ze jak np wypadnie załóżmy stat point który jest wart 2kk to sie dzielimy na 6 złotem ze sprzedaży , tak mozna ?;pppp |