Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Algorytm walki grupowej" napisany przez Immas dnia 21.10.2011

Było z tym trochę zawiłości ale ostateczna forma jest maksymalnie uczciwa.
Bossa mogą zabić wszyscy w od poziomu 40 (tutaj mogą być znaczne problemy - ale jest to możliwe).

Na każdego gracza z drużyny przypada 50 rund, w tym czasie gracz walczy na przemian z bossem, może się okazać że strażnik zada dwa, trzy ataki pod rząd wtedy gracz wykona mniej ataków.

Statystyki strażnika zależą od poziomu gracza jak również od ilości dodatkowych statów.
Gracze o wysokich poziomach będą mogli próbować swoich sił w mniejszych grupach, co jednocześnie przełoży się na większą nagrodę jednak będzie wymagało dodatkowych wzmocnień.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^solaris [1] dnia 21.10.2011 19:44 napisał:
a gdyby tak znaleźli się obrońcy i atakujący bosa? ;) przez cały dzień jeden obóz zadawałby obrażenia bossowi, a drugi by go bronił:) po 24 godzinach zwycięzcy biorą tyle exp ile przeciwna drużyna wbiła hp :)

^Pink_Panthera [1] dnia 21.10.2011 19:33 napisał:
ten boss jest spoko, wprowadza team play ale nie jest go zbyt dużo, zebranie odpowiedniego teamu = adekwatna nagroda. nie jest to ideał ale na pewno znacznie lepiej niż wcześniej.

*BBorsuk [2] dnia 21.10.2011 15:02 napisał:
Ale ja tak w cale nie twierdze :) Jestem po prostu za ułatwianiem życia low lvl a nie za utrudnianiem high lvl. Lada moment pojawi się pewnie strażnik, którego będzie można ubić tylko do 60 czy 70 lvl. I dlatego nie rozumiem tej pokrętnej logiki, żeby koks zadawał mniejsze obrażenia od zwykłego użytkownika.

^Goor [2] dnia 21.10.2011 14:56 napisał:
a czemu niby wszystko ma być robione pod koksów?

*BBorsuk [2] dnia 21.10.2011 14:48 napisał:
Ale :) 1. Reset za 20 kr Pana styksu no cóż, chyba nie muszę komentować... 2. Gdzie jest logika, że ktoś z lepszymi statami zadaje obrażenia o 80% niższe ? To po co jeść koks ?

^Addzik [2] dnia 21.10.2011 14:23 napisał:
Akurat nie zgadzam się z BB, o czym już dyskutowaliśmy na pw :D Przy możliwości resetu wiele osób z top byli w stanie bić strażnika(Pan styksu) bez niczego i bez opamiętania dbając tylko o kr wbite na postaci, a teraz... teraz przeciętny gracz mający 70-80 lvl(nie wiem jak wyglądają walki na niższych lvlach) może z jedną witką C zabić dziada w podobnym do siebie składzie, nie będąc napakowanym w statach. Może to trochę wyrówna właśnie szanse :)

*BBorsuk [2] dnia 21.10.2011 13:58 napisał:
"Maksymalnie uczciwa" ? Chyba kpisz Immas Mając tyle dodatkowych statów i porządne eq, nie jestem w stanie (nawet z resztą koksów z atl) zlać tego strażnika. Zadaje ciosy po 100-200, a osoba o 10 lvl niżej z podobnym eq i 250 statami mniej leje po 500-600. Fajna uczciwość...

^Pink_Panthera [1] dnia 21.10.2011 13:29 napisał:
tadam, jednak się da

~kolin109 [7] dnia 21.10.2011 13:29 napisał:
Czyli każdy z grupy oddaje po jednym uderzeniu?

^bykszak [2] dnia 21.10.2011 11:44 napisał:
Brzmi bardzo rozsądnie, fajnie że nie będzie to rozrywka tylko dla topki i będzie można się wybrać np klanowo :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.0045 sekundy, 0.56724 MB