Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Highscore" napisany przez VeXoriuS dnia 30.07.2007

Zlikwidowana została z highscore lista z graczami o największej ilości zgromadzonego doświadczenia, gdyż jest ona tożsama z rankingiem na najwyższy level. Zamiast tego wprowadziliśmy tam witalność. Ranking witalności w najbardziej obiektywny sposób wyłania prawdziwie najlepszych graczy.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~Serafit dnia 31.07.2007 14:32 napisał:
popieram w 100% poprzednikow:] jak cos robic to trzeba + i - przemyslec

~wl666 dnia 31.07.2007 01:25 napisał:
Ale ta witalność to jest kompletna bzdura!!! Wystarczy siedzieć pod płaszczem i lać słabeuszy, a punkciki lecą...

*Lord_Wiader dnia 30.07.2007 20:41 napisał:
Możnaby też dać coś w rodzaju "Efektywność" Czyli Przegrane/Wygrane*1% + zakombinować coś z lvlami, bo wiadomo, że ktoś kto walnie kilka smsków na 1 lvlu do 20go lvlu bedzie mial ze 300 witalności.

^m_icha_l dnia 30.07.2007 19:09 napisał:
od razu ładniej

^m_icha_l dnia 30.07.2007 14:53 napisał:
wystarczyłoby zostawić expa a w nawiasie dodać lvl, mało miejsca bo nick ten sam dochodzi tylko nawias i góra 2 cyfry

DJ_Crimson ^alex456 dnia 30.07.2007 14:48 napisał:
wiecie co źle zrobiliście bo jak jest 2 na jakimś tam lvl-u to wejdzie ten co ma nic na pierwsza literę w alfabecie a nie więcej doświadczenia ogólnie mi się witalność nie podoba a zamiast lvlu dajcie i doświadczenie i lvl w jednym ;P

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 30.07.2007 14:40 napisał:
Jak się zwiekszy pula graczy to będzie to bardziej obiektywne :P

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 30.07.2007 14:33 napisał:
Było bardziej czytelnie, ale pozostawałby niezapełniona luka w karcie gracza. Jak dojdzie kolejna rzecz w profilu to wówczas wygrane/przegrane wróca do poprzedniego stanu.

*Lord_Wiader dnia 30.07.2007 14:33 napisał:
Tez tak nie do końca ... Ranking pokazuje osoby , które mają największą szanse na zdobycie njwiększej ilości ygranych walk [ czytaj niskie lvle + kody oraz Borusia ] na wyższych lvlach jest mocno ciążko i 120 witalności to norma przy 20 lvlu a przy 58 jest to niezła różnica. HOWGH :)

sir ^kacperus dnia 30.07.2007 14:32 napisał:
jeszcze fajnie bybylo gdybyscie zrobili walki wygrane i przegrane dzis... tak jakbylo wczesniej bo bylo bardziej czytelnie

~przeciwnik dnia 30.07.2007 14:31 napisał:
jeszcze zobaczymy

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00364 sekundy, 0.56679 MB