News "Początek" napisany przez VeXoriuS dnia 14.07.2008 |
Na IV świecie można rzec, że znajdują się sami "początkujący gracze". Chciałbym aby w komentarzach do tego newsa gracze zawarli opinie na temat rzeczy w grze, które według nich powinny być tańsze i bardziej dostępne początkującym. Jako, że świat ten nie posiada kredytów, daje on duże możliwości do zbalansowania cenowo wielu rzeczy i ułatwienia gry na początku. P.S. Jestem już po urlopie, tak więc wszystki sprawy załatwiane będą na bieżąco ;)
[Udostępnij na FB] |
Komentarze: |
~FRYCEK dnia 17.07.2008 20:31 napisał: ą ę... w domu aukcyjnym określić dzień końca licytacji - powód - przy niskich lvlach zbroja np. na 23 lvl po 4 dniach lub 5 czy np. tygodniu (kto to wie )staje się zbędna i należałoby już wystawiać ja na bazar a nie dopiero wygrać w domu aukcyjnym... ciekawe czy decydenci to jeszcze czytają:P |
*grzechool dnia 15.07.2008 13:51 napisał: 1. Sala Treningowa
2. Skarby . x2 ilosc i kasa.
3. Itemy/jedzenie taniej.
4. hm. może jakies 2-3 naprawde dochodowe questy?
5. ciut wiecej za walki.
6. naprawic bugi....
ciut. no i butiki taniej:P
pracy mówimy nie. |
~pikapoka dnia 15.07.2008 12:35 napisał: poprawic znajdywalnosc na explore bo mozna wydac 20 prków i nic sie nie znajduje |
~m_icha_l dnia 15.07.2008 12:02 napisał: zwiekszyc kase za walki - ja nie kupilem jeszcze nic - wszystko znalazlem (przedmioty warte mnie jn iz 2k) i udalo mi sie zaoszczedzic ledwo 14k - a tu trzeba by sprzet kupic,szlachectwo czyli questy zrobic |
~Addzik dnia 15.07.2008 11:28 napisał: Imo mozna by zmniejszyc ceny przedmiotow w sklepach - i to nie tylko na tym swiecie. Niech ich ceny beda wyzsze o te 15-20% od cen rynkowych, ale bez przesady. Blaszak za 245k w sklepie? No kto to kupi? Po co sklep, jesli nikt w nim nic nie kupuje? |
~Marekowicz dnia 15.07.2008 09:06 napisał: Zronic piekarnie taką jak kiedyś była. Czyli kilka kanapek dodać i wiecej chlebków |
~FRYCEK dnia 15.07.2008 08:49 napisał: nie zmieniać cen (chyba że itemów powyżej 30 lvl) !!! ja kupiłem tyrtka za 85k, a teraz będzie po 50 tak???:P zajebiaszczo... możnaby co najwyżej zwiększyć ilość skarbów (nie itemów) na explore i ich zawartość... IoIoI |
~KRZ dnia 15.07.2008 08:27 napisał: Wystarczy że błędy poprawicie, które jeszcze zostały, a usunąć powinno się szlachectwo, ogólnie wszystko czego nie było na początku gry, tylko explore walki bazar zostawić ;]
|
~Goor dnia 15.07.2008 08:23 napisał: Od 3 dni odsetek z banku nie dostaje;( Na smoczej krainie oczywiscie ;)) |
~Wyplat dnia 15.07.2008 02:23 napisał: VeXoriuS nie uważasz że na czwartym świecie na samym początku już dość mocno namieszałeś z kredytami :) zlikwiduj tylko puste pola na explore. Moim głosem możesz się już nie przejmować zrezygnowałem ze smoczej krainy :) |
^CloOuD dnia 15.07.2008 00:56 napisał: hmm mi sie wydaje ze najlepiej nie bylo by zmieniac nic...zmniejszyc ceny itemow...pomyslmy ktos sobie kupil ksiega za iles tam k zmniejsza sie ceny i ktos inny kupi o polowe taniej a tamty bedzie mial pretensje itp. jak wprowadzac zmianny to na poczatku a nie po 2 tygodniach;D chyba ze zresetowac swiat to wtedy mozna robic zmiany,ale teraz juz zapozno jak widac teraz robi sie duzo zamieszania wiec niech zostanie jak jest;] |
~borek664 dnia 15.07.2008 00:20 napisał: Dobra, jak już tak bardzo wam nie pasi pomysł pracy to zamiast tego można zwiększyć nagrody pieniężne za wygraną walkę, może to będzie lepszym rozwiązaniem... A co do explore & bazarku to jak mam z tego żyć skoro prawie wszystko co znajduję jest tak pospolite, że zostało już wystawione z dziesięć razy... Czasem trafi się jakiś dobry item i zarobie z niego te parę k, ale taka okazja zdarza się raz na 150-200 ruchów. |
~Thunderbolt dnia 14.07.2008 23:54 napisał: Wszystko jest ok, nie ma na co narzekać. Zmniejszyłbym tylko czestotliwość pojawiania się dobrych przedmiotów w akcesach, bo irytuje :P |
*schevtzoo dnia 14.07.2008 23:46 napisał: marudni jesteście strasznie - moim zdaniem wszystko jest OK i tak teraz macie duuuuuużo łatwiej i lepiej niż jak graliśmy o nagrody na styxie |
^Magicu dnia 14.07.2008 23:27 napisał: Tianum wlasnie w tym rzecz. Najpierw trzeba cos znalezc, zeby moc to sprzedac |
~Tianum dnia 14.07.2008 23:18 napisał: borek gra by nie miala sensu ;/ idzie sobie pograc w inne gry jak chcecie nagle zmieniac polowe gry ... poprosstu wystarczy zmniejszyc cene all itemow i szlachectwa zwiekszyc nagrody za qesty i wystarczy. borek to ze chcesz wchodzic raz na 24h twoja sprawa :P zawse mozesz explorowac i sprzedawac eq za to tez jest kasa
|
^hubik30 dnia 14.07.2008 22:40 napisał: co tydzień dla tych co zagladają co dziennie po 2kredyty
wiecej rzeczy na mapach i więcej skarbów
jedzonko trochę tańsze |
~borek664 dnia 14.07.2008 22:05 napisał: "Jaka praca? (...) Chcecie sobie po prostu wejść raz na 24h do gry, kliknąć w pracę i za 24h mieć 1kk na koncie?? Lekka przesada...(...)"
Altairze, ale z tą pracą można zrobić tak samo jak z aktywnością, czyli: Jak ktoś rzadko wchodzi na cc to np. szef się denerwuje na niego i nie chce go zatrudnić. Proste rozwiązanie. |
^Magicu dnia 14.07.2008 21:36 napisał: Zwiekszyc znajdowalnosc; od 5 dni nie znalazlam ani jednego przedmiotu. Poza tym jak beda przedmioty, to mozna je sprzedac na bazarze albo do sklepu, jest z tego kasa, za ktora mozna kupic cos innego i wtedy nie trzeba zmieniac cen itemow |
~Altair dnia 14.07.2008 21:00 napisał: Jaka praca? o_O Ludzie przecież handlować możecie... Chodzić po explore licząc, że coś znajdziecie, szukać skarbów. Chcecie sobie po prostu wejść raz na 24h do gry, kliknąć w pracę i za 24h mieć 1kk na koncie?? Lekka przesada...
Co do cen to zmniejszyć ceny itemów, ewentualnie dalszych poziomów szlachectwa, ale też nie za bardzo, bo przecież nie każdy obywatel musi być od razu szlachcicem :P |
~Dante dnia 14.07.2008 20:59 napisał: Zlikwidować 4 świat, cholera, wakacje są - sio sprzed tych kompów ;/ |
^farmer dnia 14.07.2008 20:05 napisał: jak juz kilka osób pisało możliwośc zarobienia bo te 4,5k na początku to trochę mało... |
^m_icha_l dnia 14.07.2008 19:21 napisał: praca + pomysły gracza Torque |
~swajsu dnia 14.07.2008 19:16 napisał: praca i tancze dziwki jestem za! |
~borek664 dnia 14.07.2008 18:34 napisał: Nie likwidować Smoczej Krainy ! Fajnie się gra bez kredytów, bo przynajmniej są w miarę równe szanse i trzeba sie wykazać umiejętnościami, a nie kto ma więcej kasy ten lepszy ! Tylko trzeba zrobić tak jak zaproponował Torque lub dodać coś w postaci pracy w grze, dzięki której by się zarabiało przyzwoite pieniądze |
~lee_gray dnia 14.07.2008 18:19 napisał: zlikwidowac 4. swiat jak sie nie umiecie cieszyc! :D |
~BlacKjacK dnia 14.07.2008 17:41 napisał: popieram torque w pkt 1 i 2 a reszta juz nie. |
~sandro dnia 14.07.2008 17:12 napisał: niech ktos z administracji przeczyta mojego maila i sciagnie mi i kumplowi bana |
^Meno dnia 14.07.2008 17:09 napisał: Popieram Torque w punktach 1. i 2. 3. |
~borek664 dnia 14.07.2008 17:01 napisał: W pełni popieram Torque w punktach 1. i 2. |
~dragun dnia 14.07.2008 16:33 napisał: kobe twoja odp jest bez sensu .
Kazdy wie ze w walce nie jest warta tylko bron ale takze twoja staty , poziom, umiejetnosci itp
wiele razy majac dobrze ulokowane staty i umiejetnosci mozna wygrac z osoba o pare lvl wieksza od danego twojego lvlu |
*Torque dnia 14.07.2008 16:26 napisał: 1.zmniejszyc ceny procentowo w panstwowych sklepach 2.ZWIEKSZYSC kase za wygrana walke bo jak ktos chce walczyc po jakims czasie nie ma na leki,kasa powinna byc za wygrana duzo wieksza 3.szlachectwo o 50 % tansze 4. społdzielnia mieszkaniowa jest ok, zarobia ludzie i tak z czasem,trzeba sie pomeczyc :D |
*FIHU dnia 14.07.2008 16:11 napisał: A kiedy kredyty sie pojawią? :P |
~furdragto dnia 14.07.2008 16:07 napisał: to możesz odp na mojego maila co do bana |
^wajsu dnia 14.07.2008 15:49 napisał: a co z agencja t.? styklo by przecenic niezadnice i po klopotach wszystkich hehe.(moze zatrudnic rusieje?) |
~Kszm dnia 14.07.2008 15:36 napisał: ja jestem raczej żeby nic nie zmieniać , poza liczbą skarbów i ich wartością |
~kobe dnia 14.07.2008 15:29 napisał: poprawic działalnosc broni :/ by nie bylo sytuacji ze ktos sie wykosztuje na tyrtka a i tak przegrywa z dawidem :( |
~dragun dnia 14.07.2008 15:18 napisał: 20pr i w tym 2 puste miejsca czyli 8 pr stracone :\ tak nie moze byc |
~dragun dnia 14.07.2008 15:16 napisał: popirem prosbe o zlikwidowanie pustych mijesc na explo i aby nic nie zmieniac innego:] miało być trudno i niech bedzie:] to wlansie dodaje pikanteri temu swiatu ze nieliczni maja tyrtka :] a jak ktos ma np tarcze złor to wogule jest kozak:] tak jest fajnie:] a nie jak na innych swiatach itemow miliony bez sensu |
~borek664 dnia 14.07.2008 15:16 napisał: można pozmniejszać ceny niektórych przedmiotów, a jeżeli nie to chociaż dodać jakąś opcję dzięki której zatrudniasz się w pracy i tyrasz ileś tam czasu za kasę, bo na razie to ciężko jest zarobić... |
~MrEkoo dnia 14.07.2008 15:10 napisał: żeby nie było pustych miejsc na explo. |
~m_icha_l dnia 14.07.2008 15:09 napisał: ja bym o połowe obniżył cene dyskietek i ksiąg a reszte zostawił bez zmian na razie |
~Worthless_liar dnia 14.07.2008 15:05 napisał: popieram gracza ponizej :) nie kombinowal bym nic. taki krzyk byl ze to bedzie swiat dla tych co najlepiej graja, a teraz polowa placze ze za trudno :D i loterie przywrocic! |
*d:o) dnia 14.07.2008 14:49 napisał: Ja bym zostawił jak jest teraz, jak znów sie gre ułatwi, znów bedzie syf :) |
^MarneSzanse dnia 14.07.2008 14:44 napisał: Nad cenami to trzeba bylo myslec otwierajac nowy swiat a nie po 2 tygodniach:P
|
+Khal Deepack dnia 14.07.2008 14:41 napisał: Znajdywalność... czyżby miało to związek z tymi milionami które wydajesz na pr i nic nie znajdujesz?:P
imo trzeba zmniejszyć cenę akcesoriów i innych pierdół |
~m_icha_l dnia 14.07.2008 14:40 napisał: tylko potem ktoś nie znajdzie niczego a inny znajdzie pół ekwipunku na 70 lvl |
~MarneSzanse dnia 14.07.2008 14:38 napisał: Teraz pozmieniasz ceny to beda mieli pretensje ci ktorzy juz cos drozej kupili albo wejda jutro albo pojutrze do gry .....Moze na poczatek zeby swiat rozkrecic wystarczy znajdywalnosc zwiekszyc na tym swiecie. |
^MarneSzanse dnia 14.07.2008 14:34 napisał: Pewnie ze ludzie beda pisac ze wszystko powinno byc za darmo ale po co ? Ceny same sie uksztaltuja bo nikt nie bedzie dawal 2kk za item skoro tyle nikt nie bedzie mial . :D |
^MarneSzanse dnia 14.07.2008 14:32 napisał: Bez sensu sa wszystkie rzeczy mozliwe za kr np reser ab mozliwy jeden raz ...Siedziba klanu jest stanowczo za droga pkty klanowe..Reszta powinna zostac tak jak jest przeciez mialo byc trudno to jest i dobrze..Chyba ze zaraz ktos ma miec ten 70ty lvl.. |
~Paradox dnia 14.07.2008 14:31 napisał: @warrior - dokladnie o tym samym pisze - czytaj ze zrozumieniem |
~MistrZZZHANKEY dnia 14.07.2008 14:30 napisał: Te, może by też naprawić bug z pustymi komunikatami na explore? Co 5 ruch mam takie coś. Sprawozdanie blablabla i nic nie ma, puste pole. |
~m_icha_l dnia 14.07.2008 14:23 napisał: tańsze ksiązki i dyskietki w akcesach ? teraz ciężko coś kupić |
~warrior dnia 14.07.2008 14:21 napisał: Dobra, ale handel tez opiera sie na wymianie, towar za kase, co sprowadza się do tego ze kasy brak. |
~Paradox dnia 14.07.2008 14:20 napisał: Jest jeszcze handle - ale zaden dobry handlowiec nic nie zarobi nie majac kapitalu do inwestowania - a znjadujac 3 skarby po 1000zl swiata nie zawojujemy. |
~warrior dnia 14.07.2008 14:18 napisał: powinna tez zostac dodana jakas mozliwosc zarabiania pieniedzy, np wykonywanie jakiejs pracy kosztem prkow, bo niestety, ale jak narazie zdobycie tutaj jakielkolwiek kasy, oprocz skarbów i odsetek jest niemozliwe. |
^sahiel dnia 14.07.2008 14:14 napisał: Popieram Paradoksa, przydałoby się zarówno zwiększenie liczby skarbów jak i zwiększenie ich zawartości :) |
~MistrZZZHANKEY dnia 14.07.2008 14:14 napisał: Szlachectwo tańsze, bo samo robienie questów na tym świecie to kasochłonna rzecz. Poza tym jak Altair mówi tańsze wszystkie akcesoria i bronie, odzież na wyższe lvle, bo kto da teraz za sijle 2kk? Ofc nie jakoś bardzo obniżyć ale tak żeby było możliwe kupno dla dobrego gracza. |
~Altair dnia 14.07.2008 14:12 napisał: Vex, ale jakbś chciał zmniejszać ceny spółdzielni to są gracze, którzy już domy sobie kupili :] |
~Paradox dnia 14.07.2008 14:12 napisał: Najlepiej dla graczy bylo by zwiekszenie ilosci skarbow na explore lub zwiekszenie zlota w pojedynczym skarbie. Wtedy bedzie szlo szybciej rozwinac swoja postac. |
~Altair dnia 14.07.2008 14:12 napisał: Wg mnie wszystko jest ok, oprócz cen itemów. Moglibyście zmniejszyć ceny np. Butów, Pierścieni siły i inteligencji, liny itp... |
@VeXoriuS dnia 14.07.2008 14:11 napisał: Chodzi mi też o bardziej konkretne propozycje (tyczące sie nie tyle itemów co samych usług typu spółdzielnia blablabla). Tak, żeby na początku się nie zniechęcać ;) |
^sahiel dnia 14.07.2008 14:10 napisał: Tańsze itemki byłyby mile widziane. |