Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Uniwersytet" napisany przez VeXoriuS dnia 02.01.2009

Ukazał się nowy poziom specjalizacji uniwersyteckiej (4). Wyszkolenie się w 4 poziomie specjalizacji nie przynosi już aż tak dużych bonusów (mag, +28% do umiejętności, mnich +30%, wojownik +20% +15% do siły i zręczności) do rozwijanych wcześniej statystyk, ale każdej specjalności daje +3 do umiejętności posługiwania się miksturami, co w dużej mierze odciąża potrzebę rozdzielenia zgromadzonych, cennych ability-pointów. Ostatecznie +1% to i tak dużo więcej niż +1 stat gdy posiada się dużo punktów w danej statystyce.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

*FIHU [1] dnia 05.01.2009 17:12 napisał:
ogólnie akcje to kipski pomysł jak na ta gre bo nie ma zadnych możliwoścvi zarobienia, a jak można zarobić to marny grosz i długo na to trzeba czekać

^avalonka [1] dnia 05.01.2009 08:49 napisał:
a może firmy na giełdzie inwestujące np. w dany rodzaj itemów? bronie, hełmy. Wtedy kurs miałby związek z aktualnymi cenami za poszczególne itemy.

^Sadewagin [1] dnia 04.01.2009 22:07 napisał:
Najlepiej to stworzyc wiecej firm...

^twojstary69 [3] dnia 04.01.2009 21:41 napisał:
sory ale kiedy w koncu bedzie dzialac urzad celny?

~Hefajstom [7] dnia 04.01.2009 18:55 napisał:
a i miało być max po 2500 akcji a dalej po 5000 mają co niektórzy, było dość czasu na pozbycie się nadmiaru, zabrać nadmiar i wypłacić kasę po aktualnym kursie akcji

~Hefajstom [7] dnia 04.01.2009 18:51 napisał:
Trudno zakupić i trudno potem zarobić, nie ma obrotu akcjami, ludziska kupili akcje i trzymaja jak obligacje wieloletnie

~Findan [1] dnia 04.01.2009 17:12 napisał:
wszystkie te pomysły są dobre. chyba każdy zgodzi się ze jest obecnie zbyt trudno zakupić jakieś akcje

~Sadewagin [3] dnia 04.01.2009 16:36 napisał:
z tymi akcjami na gieldzie to uwazam ze jedna firma to po prostu za malo :P nie trzyma sie to troche kupy :D :P Moze by wiecej firm wchodzilo na rynek i co jakis czas jakas plajtowala ;) Zeby cos sie dzialo w tym zakresie :) No i zeby to bylo jakos urealnione by mozna bylo cos wyczytac :P Jeszcze jeden moj pomysl jest odnosnie wprowadzenia podobnych spolek co w realu :P i podobne kursy :P ale to tylko propozycja :D

^kleeb [2] dnia 04.01.2009 15:15 napisał:
to ja powiem tak. kupujesz 4 poziom za prawie 2kk a nie dostajesz prawie nic za to!! co to jest 2%?? nic praktycznie. jak za tyle hajsu wydanego to jestem bardzo niezadowolony z zakupu.

~Findan [1] dnia 04.01.2009 13:14 napisał:
twój pomysł też dobry. bo nie można teraz wykonać "szansy dla leszxzyny" ani "rekin(ek) giełdowy" bo 0 akcji do kupienia

^CC2 [1] dnia 04.01.2009 12:10 napisał:
myślę że lepszym wyjściem byłoby gdyby wprowadzić funkcję dzięki której ktoś kto przez x dni od kupienia nie sprzeda akcji tracił te akcje i nie miał nic ;] ale to moje osobiste zdanie :P

~Findan [1] dnia 04.01.2009 11:39 napisał:
a co z moim pomysłem? tym żeby o północy do giełdy dodawane były nowe akcje bo jak ktoś wykonuje misje zarób kasę na giełdzie to to niewykonalne jest.

^THCLORD [2] dnia 03.01.2009 22:33 napisał:
kalkulatora w domu nie masz ??

^PIRANHA [3] dnia 03.01.2009 21:55 napisał:
mam propozycje wprowadzenia obliczarki witaminowej C ze piszesz ile masz normalnie HP i ile witek i ci wyskakuje wynik :P podoba sie?:)

^THCLORD [2] dnia 03.01.2009 20:23 napisał:
i czemu jak mam 4 poziom maga to nie ma napisanych % przy umiejetnosciach tak jak bylo przy 3 poziomie

*FIHU [1] dnia 03.01.2009 13:54 napisał:
Mariob te 2% to razem, sprawdziłem, dodało 1% tu i 1% tu co razem daje 2%

^farmer [1] dnia 03.01.2009 10:58 napisał:
chyba że tak:P;]

*Robson [2] dnia 03.01.2009 10:57 napisał:
wojownik tez ma +3 do mikstur :P

^farmer [1] dnia 03.01.2009 10:25 napisał:
Robson mi chodzi o to ze mag/mnich za tą samą cene ma dodatkowe bonusy przy miksturach

~Findan [1] dnia 03.01.2009 10:08 napisał:
a ja mam pomysł by o północy do giełdy dodawane były nowe akcje bo jak ktoś wykonuje misje zarób kasę na giełdzie to to niewykonalne jest

*Robson [2] dnia 03.01.2009 09:44 napisał:
Farmer, jeśli dostaniesz tylko 3 staty to za 1,7kk jest to dość tanio. jeśli liczyć koszt steryda. Dobre i dość opłacalne. Dzięki vex...

^farmer [1] dnia 03.01.2009 09:13 napisał:
fajnie:) ale wojownik sie nie opłaca... jeszcze taka cena;/

~MarioB [1] dnia 03.01.2009 01:14 napisał:
to jak z tym 2% u wojownika? po 2% siła i zrecznosc czy w sumie 2 po 1 do kazdego ? moze ktos przed zakupem sprawdzic zmiany ?

*FIHU [1] dnia 03.01.2009 00:25 napisał:
chyba ze chodzi o 2% razem by myslałem ze 2% tu i tu :P

*FIHU [1] dnia 03.01.2009 00:19 napisał:
TAK MIAŁEM Klasa postaci: wojownik / Poziom specjalizacji: 3 Twoj aktualny poziom daje Ci +14% do zręczności, +19% do siły A TAK MAM TAK MAM Klasa postaci: wojownik / Poziom specjalizacji: 4 Twoj aktualny poziom daje Ci +15% do zręczności, +20% do siły więc dodało mi tylko 1% a nie 2%

+d:o) [2] dnia 02.01.2009 23:45 napisał:
Vex - help, aż pęka ;>

*FIHU [1] dnia 02.01.2009 23:39 napisał:
w koncu się doczekałem,,, dziękujemy VeX ;]]]

^Haku [1] dnia 02.01.2009 22:58 napisał:
w takim razie sorry Goor, nie byłem w temacie

~LordVlad [1] dnia 02.01.2009 22:54 napisał:
Cool ;)

^Goor [3] dnia 02.01.2009 22:52 napisał:
Haku mi chodzi o reset statow;p w ktoryms wczesniejszym newsie Vex pisal ze za darmo cofnie te resety co byly robione przed zmiana koncy, na helpie zrobilem temat i czekam dalej na resa;./

~gutekgdstce [2] dnia 02.01.2009 22:49 napisał:
Co do resetu, pierwszy powinien być gratis :D Bo ja inaczej bym sobie to rozdzielił, a uniwersytet dobra sprawa jeszcze powinien byś poziom uniwerku nr.5 np 1% do wszystkiego ;p

^THCLORD [2] dnia 02.01.2009 22:49 napisał:
mu chodzi o powrut do dawnej postaci bo wpakowal sie w sile

^Haku [1] dnia 02.01.2009 22:47 napisał:
Goor, nie było nic o "darmowym" resecie umiejętności mikstur, choć chyba tak było by najlepiej. może by jednorazowo zresetować wszystkim ab z misktur, i niech rozdają jak chcą. nie było by pieprzenia się z tabletkami

^Haku [1] dnia 02.01.2009 22:45 napisał:
Vex lepiej wyjaśnienia na te najczęściej zadawane - najbardziej kontrowersyjne - pytania daj do treści newsa, inaczej istotne treści przepadną a komentarze zasypie morze tożsamych pytań

^Goor [2] dnia 02.01.2009 22:42 napisał:
Vex co bedzie z tymi darmowymi resetami(powrotem do starego buildu)??;/

^Sadewagin [1] dnia 02.01.2009 22:42 napisał:
czytajcie ludzie! :P beda specjalne tabletki po ktorych zażyciu bedzie mozna przydzielic te pkty ponad 5 do innych umiejetnosci :P

^bLaNtOnAtOr [1] dnia 02.01.2009 22:37 napisał:
a po co mi 3 dodatkowe punkty do mikstur skoro mam juz maksymalny lvl

^Biti [1] dnia 02.01.2009 22:21 napisał:
Ach, sorry nie przeczytałem niżej :P

^Biti [1] dnia 02.01.2009 22:19 napisał:
Tylko że teraz są poszkodowani ci którzy już wcześniej mieli wszystkie 5 punktów do mikstur, bo oni już nic nie zyskają, a co więcej stracą te kilka cennych punktów które mogli by dać w inne miejsc ;/

ZTK ^FOX93 [1] dnia 02.01.2009 22:18 napisał:
Dziękować. :)

*Robson [2] dnia 02.01.2009 22:06 napisał:
to dla ciebie Fox: Twoj aktualny poziom umiejetnosci (8) pozwala Ci na korzystanie z następujących rodzajów zaklęć: Tak więc nic nie przepada...

^THCLORD [2] dnia 02.01.2009 22:04 napisał:
nie zadoscuczynienia tylko powrotu do dawnego buildu

^m_icha_l [2] dnia 02.01.2009 22:03 napisał:
wytlumacz mi w koncu co to daje

^qrde [2] dnia 02.01.2009 22:02 napisał:
thx moze jeszcze 5 steryd packów do schowka w roli zadość uczynienia? :/

^THCLORD [2] dnia 02.01.2009 21:56 napisał:
jeszcze dron by sie przydal i wojownik

sir @VeXoriuS [1] dnia 02.01.2009 21:54 napisał:
nic nie przepadnie

^THCLORD [2] dnia 02.01.2009 21:53 napisał:
vex ale tego inta tez mi zresetuj

^nov_11 [2] dnia 02.01.2009 21:49 napisał:
jeszcze troche juz niedlugo i bd 100% ;p;p

ZTK ^FOX93 [1] dnia 02.01.2009 21:49 napisał:
Vex w takim razie czekam na tą serię tabletek. :P Bo jeśli teraz kupię 4 poziom wojownika to ab przepadną?

~adrian90ns [7] dnia 02.01.2009 21:47 napisał:
VEX zerknij na mojego helpa na SK :)

^qrde [2] dnia 02.01.2009 21:35 napisał:
vex, mam nadzieje ze to bedzie seria bezplatnych tabletek ;) gdybym wiedzial ze tak zrobisz wojownikiem etc, nie dawalbym na miksy wogóle AB :>

sir @VeXoriuS [1] dnia 02.01.2009 21:31 napisał:
FOX93, wypuszcze serie tabletek zabierających AB z umiejętnosci mikstur i przenoszących je do puli rozdzielania

sir @VeXoriuS [1] dnia 02.01.2009 21:30 napisał:
1. Jest tak jak mówi Haku. 2. +2% już poprawiłem

^Sadewagin [1] dnia 02.01.2009 21:25 napisał:
Haku mysle ze dobrze rozumiesz :P Wojownik i tak jest lepszy :P ale jako mag sie go nie boje :P :D

^THCLORD [2] dnia 02.01.2009 21:25 napisał:
vex walnij mi reset do dawnej postaci przed oslabieniem koncy

~Pker [7] dnia 02.01.2009 21:20 napisał:
Wyszkol do nastepnego poziomu (+4%) [1850k] [100kr] To jak to jest u mnicha? Bo teraz mam 28% to by dalo 32% a napisales ze bedzie mial tylko 30%.

ZTK ^FOX93 [1] dnia 02.01.2009 21:17 napisał:
A jak ktoś ma max w umiejętnościach mikstur? To co się dzieje z tymi punktami które miały być przydzielone do um. mikstur?

^Haku [1] dnia 02.01.2009 21:15 napisał:
nie rozumiecie, na 4 poziomie rozwoju, każda klasa ma +3 do mikstur, ale jako że mnich i mag tak czy siak mają +1 to po nauczeniu się tej umiejętności z księgi [ 1 poziom od razu ] mają już na maksa. chyba że ja coś źle rozumiem;P

~Findan [1] dnia 02.01.2009 21:14 napisał:
no wiem ale teraz mam taki dylemat że czy wybrać wojownika i siłe i zręczność zwiększyć czy maga i nie marnować ab

~Findan [2] dnia 02.01.2009 21:14 napisał:
no wiem ale teraz mam taki dylemat że czy wybrać wojownika i siłe i zręczność zwiększyć czy maga i nie marnować ab.

^Sadewagin [1] dnia 02.01.2009 21:12 napisał:
no przeciez nie mozna dac wojownikowi... Chyba ze magowi dasz +20% do sily :D <lol>

~Findan [1] dnia 02.01.2009 21:10 napisał:
Czyli tylko mag mnich to mają? to może i Wojownika tego nauczycie?

sir @VeXoriuS [1] dnia 02.01.2009 21:04 napisał:
Z tego wychodzi, że mag i mnich na 4 poziomie mają maksymalną ilość punktów AB dla mikstur. Przypominam, że mnich i mag mają niezależnie od poziomu +1 do tej umiejętności. Muszą jedynie nauczyć sie jej z ksiąg.

^Sadewagin [1] dnia 02.01.2009 21:02 napisał:
good! ;) wszystkie zmiany sa swietne ! :D

^MrEkoo [3] dnia 02.01.2009 21:02 napisał:
Super pomysł :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00412 sekundy, 0.58415 MB