Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Mikstury zdrowia!" napisany przez HiTeC dnia 06.01.2009

Od dzis istniueje mozliwosc uleczenie danego gracza, oraz automatycznego zaatakowania go! Koszt takiego ataku to 8pr za speeda do ataku. Oraz 2pr jak za normalna walke!


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~Zwierzak [2] dnia 17.01.2009 19:13 napisał:
co do miksturki to nie testowałem jeszcze, ale pomysł Findana na wysyłanie przedmiotów kilku na raz jest dobry i w sumie miło by było gdyby to weszło w życie :)

~Findan [1] dnia 13.01.2009 16:58 napisał:
a pozatym w manualu nie ma wszystkich itemów.

~Findan [1] dnia 13.01.2009 10:23 napisał:
tak ale czy nie było by szybciej?

^WaRrOcK [3] dnia 13.01.2009 07:11 napisał:
A od czego masz manual?

~Findan [1] dnia 12.01.2009 12:09 napisał:
i jeszcze jedno: w "profilu gracza" widać jego eqw. fajnie by było gdyby można było zobaczyć statystyki tych itemów

~Findan [1] dnia 12.01.2009 11:17 napisał:
zauważyłem coś: na styksie wykonałem "miłosierdzie zabójcy" i leki trafiły mi do schowka. może zrobicie tak żeby leki jako nagroda do "leczenia" trafiły?

~LordVlad [1] dnia 11.01.2009 19:58 napisał:
Ta propozycja Findana też jestdobra. W końcu jak chcę wysłać komuś parę zwoi to sporo roboty z tym jest.

~Findan [1] dnia 11.01.2009 12:48 napisał:
a ja mam teki pomysł żeby na wp można było wysłać na raz wiecej niż 1 item

~SepiRRotH [7] dnia 10.01.2009 20:19 napisał:
Proponowalbym tez aby nie przepadala miksturka gdy : jak uzyjesz ktos cie zabije lub gdy zabraknie pr

~Findan [1] dnia 10.01.2009 10:16 napisał:
sorry

^piopik100 [1] dnia 09.01.2009 19:14 napisał:
W ogóle się pisze ;]

~Findan [1] dnia 09.01.2009 14:52 napisał:
a tak wogule to wszystkiego najlepszego redzik

~LordVlad [1] dnia 09.01.2009 12:21 napisał:
Popieram Findana. Ostatnimi czasy akcje więcej traciły niż zarabiały (przynajmniej na karmazynie) i trudniej jest wyjść na +.

~Findan [1] dnia 09.01.2009 10:39 napisał:
na atl wykonuje "szanse dla leszcyny" i zauważyłem że jak kupuję akcje to mam zebrać więcej kasy. może by zrobić tak żeby nie było naliczane to co na giełdzie tracę kupując akcje?

~LordVlad [1] dnia 08.01.2009 14:18 napisał:
Sens jest zawsze. Choć by taki, że wprowadziło by to w CC element współpracy i pokazało by które klany potrafią najlepiej współpracować. Dotychczas element ten pojawił się jedynie w formie wojen klanowych, a zadania klanowe jeszcze bardziej urozmaiciły by grę.

*Robson [2] dnia 08.01.2009 10:26 napisał:
Ten pomysł od kilku lat na cc jest, ale brak możliwości i sensu wykonania. Ja tez jestem za questami na większą skale, ale raczej nie klanowo tylko branymi jako ewenty dla wszystkich graczy na danym świecie...

~Findan [1] dnia 08.01.2009 09:31 napisał:
też dobry pomysł,ale nie z stat-pointami.było by dziwnie... może tylko kase

~LordVlad [1] dnia 08.01.2009 00:12 napisał:
A może by tak stworzyć zadania klanowe? Np. każdy z klanowiczów ma w określonym czasie zabić określoną ilość np. szczórów. Nagrodą mogłyby być punkty klanowe, stat pointy dla klanu bądź kasiora.

^piopik100 [1] dnia 07.01.2009 17:36 napisał:
Dobry pomysł ;]

~wilk [7] dnia 07.01.2009 16:50 napisał:
co to jest to +(0)?

~wilk [7] dnia 07.01.2009 16:49 napisał:
o co chodzi z Doświadczenie 881897 (+0) ??

~Findan [1] dnia 07.01.2009 16:27 napisał:
to co powiecie na ten pomysł? żeby no high-score dodać "najwięcej skarbów znalezonych dziś" i"najwięcej znalezionych skarbów".miksy śmierci są żeby tracić kasę

~LordVlad [1] dnia 07.01.2009 11:52 napisał:
Nie obejmują zadań??? To po co to???

*Frank_Drebin [1] dnia 06.01.2009 23:57 napisał:
niezrozumiale

^dyfc [3] dnia 06.01.2009 21:01 napisał:
i mikstury te nie obejmuja zadan ;P

~LordVlad [1] dnia 06.01.2009 20:52 napisał:
Tylko czy miksturą uśmiercającą dasz radę zabić osobę mającą 0 HP?

^^Mateusz [1] dnia 06.01.2009 20:08 napisał:
Wg mnie pomysl do bani.Po to sa mikstury usmiercajace.

*Redzik [1] dnia 06.01.2009 17:08 napisał:
W koncu ;p troche drogie, no ale :)

prince ^mati90 [1] dnia 06.01.2009 16:48 napisał:
Poza tym pamiętaj, że gra nie opiera się na tym, że ktoś Ci kogoś leczy, on kogoś zabija itp...to Ty masz to robić, a fakt, że można liczyć na pomoc ze strony niektórych graczy to tylko i wyłącznie ich dobra wola ;P

^cherubim_pl [3] dnia 06.01.2009 16:44 napisał:
Jednym słowem Findan, twój pomysł można robić o kant d**y. Wybacz za dosłowność, ale jak ty sobie to wyobrażasz w programie? Wiesz że 150k na książeczke mikstur i jeden punkcior to nie jest dużo. Ja musiałem kupić 5 lvl mikstur i nie żałuje.

prince ^mati90 [1] dnia 06.01.2009 16:33 napisał:
Findan ujmę to inaczej...BBorsuk sugeruje, że delikatnie mówiąc to nie jest zbyt dobry pomysł

^BBorsuk [2] dnia 06.01.2009 15:08 napisał:
już zrobiono, 4 lvl na uniwersytecie :)

~Findan [1] dnia 06.01.2009 15:04 napisał:
no to tak: wysyłasz komuś mikse i prosisz o pomoc. uzdrawia ci go i zabijają odrazu. tak mi się 3 razy zdażyło więc z tym też trzeba coś zrobić

^BBorsuk [2] dnia 06.01.2009 14:02 napisał:
chodziło mi bardziej o koncepcje pomysłu ;)

^Magicu [2] dnia 06.01.2009 13:43 napisał:
Bardzo dobrze, chociaz duzo PR na to idzie ;)

~Findan [1] dnia 06.01.2009 13:08 napisał:
wiem: wpisz login,osoby,tego*

^BBorsuk [2] dnia 06.01.2009 13:02 napisał:
Findan przeczytaj co napisałes 3 razy i sie zastanów ;)

~Findan [1] dnia 06.01.2009 12:59 napisał:
ale jak prosisz kogoś o pomoc to jest bezskuteczne.może by zrobić opcje żeby było "wpiszlogin tego kto ma zaatakować" i jak się wpisuje nick to ten kto go ma dostaje na pw "czy zgadasz się na walkę" i odpisuje "tak" (zaraz po uleczeniu atak) albo "nie" czyli nie atakuje zaraz po uleczeniu. albo stworzyć miksture którą używa się na osovy. np na mnie i tegeo kogo mam do questa a wtedy tylko ja mogę go atakować. po 1 walce miks by przestawał działać

*Robson [2] dnia 06.01.2009 12:35 napisał:
Hit to samo można by zrobić do teleportujących mikstur. Nieraz się teleportuje zywego gracza...

~LordVlad [1] dnia 06.01.2009 12:34 napisał:
W końcu nie trzeba będzie się obawiać, że zanim po uleczeniu znajdzie się delikwenta to ktoś już go sprzątnie. ;)

*Robson [2] dnia 06.01.2009 12:30 napisał:
kiedy dasz użyj miksture to pod miejscem na wpisanie loginu jest do zaznaczenia opcja- automatycznie zaatakuj...

*FIHU [1] dnia 06.01.2009 11:03 napisał:
to ja nie wiem, pytaj admina :P

sir ^pathex [1] dnia 06.01.2009 10:47 napisał:
mam mikstury i nie ma tam żadnych opcji

*FIHU [1] dnia 06.01.2009 10:32 napisał:
podejrzewam ze trzeba miec miksture i tam będzie opcja jak w lekach: uzdrów i zaatakuj - tak przypuszczam, bo nie mam mikstur :P

^Meno [3] dnia 06.01.2009 10:21 napisał:
właśnie ;s

sir ^pathex [1] dnia 06.01.2009 10:20 napisał:
Jak się to robi!

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00405 sekundy, 0.56857 MB