News "Walka" napisany przez VeXoriuS dnia 27.02.2009 |
Znalezione zostało uchybienie w walkach. Prosimy o komentarze dotyczące, w jakim stopniu poprawa tego uchybienia wpłynęła na przywrócenie walk do normy (mam tutaj na myśli dysproporcję pomiędzy zadawanymi obrażeniami w zależności od tego czy jest się atakującym, czy atakowanym w walce z tym samym przeciwnikiem).
[Udostępnij na FB] |
Komentarze: |
^BlacKjacK [7] dnia 05.03.2009 21:05 napisał: dzisiaj o 21.04 zaatakowano mnie 2 razy pod rzad taki multi kill , jednak nie wyeleminowałeś tego błedu vex.. |
@HiTeC [1] dnia 04.03.2009 11:01 napisał: prowadzone byly poprawki dzis rano, dlatego walki przed 8.30 rano sa puste. |
^kr2ysiek [1] dnia 04.03.2009 09:43 napisał: mam w raportach systemowych puste wiadomości raportu z walk |
^THCLORD [2] dnia 03.03.2009 20:06 napisał: nie wiem czy moge tu o tym pisac ale speeda nie ma na 5 walk po 30 uderzen nie wszedl ani razu ja spd -3 koles + 1 |
^Wyplat [1] dnia 01.03.2009 13:16 napisał: mariob jak ty masz nie wiem swoją próbę przeprowadziłem na szkrabie i atak i obrona wyszły mi podobnie minimalne różnice zawsze będą choćby z tego powodu że broń ma obrażenia od do ale nie jest to już po 40% na jedną stronę a tak niestety było ;/ mam raporty z przed poprawienia i z dzisiejszej nocy możesz porównać :) |
~MarioB [1] dnia 01.03.2009 09:53 napisał: została przywrócona ?
atakuje troche słabszego, jamu po 200 on mi 400 i przegrywam, jemu zostaje ok. 100 zycia
on mnie atakuje - wygrywam bez problemu, zostaje mi 1000 zycia
a teoretycznie powinno byc tak samo :) |
^Wyplat [1] dnia 01.03.2009 01:25 napisał: została przywrócona równowaga między atakiem a obroną i chyba w tym temacie o to chodziło co do innych aspektów walki jeszcze nie mam wyrobionego zdania ostatnio to często się zmieniało ;) |
~Buraczox [3] dnia 28.02.2009 22:42 napisał: jak niemiilo jak niefajnie ;/ ja mam bron +1 do speeda przeciwnik +3 i trzasnal 3 hity z ezedu! (staty mamy podobnie) |
^farmer [1] dnia 28.02.2009 17:48 napisał: bo była noc duchów tak trudno sie domyslic.... czytaj ze zrozumieniem temat multikill:) |
^***Mc*** [1] dnia 28.02.2009 17:42 napisał: Podczas Twojej nieobecnosci wydarzyly sie nastepujace rzeczy:
Przeciwnik farmer Cie zaatakowal i wygral.
Przeciwnik Scr@b Cie zaatakowal i wygral. no comment |
~Pker [7] dnia 28.02.2009 17:24 napisał: i uroki |
~Pker [7] dnia 28.02.2009 17:23 napisał: bo liczy sie tez zrecznosc ;p |
^farmer [1] dnia 28.02.2009 16:21 napisał: po 2 walkach z królową i jej mieczykiem widać ze speed działa ale chyba jeszcze nie do końca. różnica w speedzie to 4 a tylko raz weszło mi podwójne;) |
~KroL.Rynsztoka [1] dnia 28.02.2009 15:07 napisał: to multikil zwany godzina duchow |
~Psikuta [1] dnia 28.02.2009 15:01 napisał: Mi się coś z koncentracją nie podoba. Jak ja zaatakowałem to zadawałem 0 a dostawałem ok.70 z koncy. A jak mnie ten sam gracz zaatakował to mi zadawał ok 50, a ja jemu ok.60 |
~Buraczox [3] dnia 28.02.2009 11:49 napisał: Kujak: to chyba nie multikill ;p |
^kujak [3] dnia 28.02.2009 10:39 napisał: odczas Twojej nieobecnosci wydarzyly sie nastepujace rzeczy:
Przeciwnik emi Cie zaatakowal i wygral.
Przeciwnik SoulFire Cie zaatakowal i wygral.
jednak sa jeszcze multikille ;/ |
@VeXoriuS [1] dnia 28.02.2009 10:04 napisał: Spider, jakby walka miała 20 wymian ciosów to by to było bardziej odczuwalne |
^Spider [1] dnia 28.02.2009 09:47 napisał: tylko coś słabo speed działa. Co prawda nie jest to całkiem na temat. Jednak dziwne jest to, ze koleś walczący gniewoszem(spd -2) walczy ze mną na równi kiedy ja mam superspeed zi(spd +3). Walka jest na równi lub czasem wejdzie mi podwojne uderzenie... |
^czesio89ns [2] dnia 27.02.2009 22:08 napisał: juz jest o wiele lepiej ;) |
^wajsu [3] dnia 27.02.2009 21:06 napisał: :) jak na razie jest ok. |
@VeXoriuS [1] dnia 27.02.2009 20:36 napisał: Cały czas trwają pracę nad optymalizacją walk. |